Monday 19 January 2015

Gadis Mahu Kahwini Bapa Kandung, Miliki Anak Bersama



Pelik tapi benar! Seorang gadis berasal dari Great Lakes, Amerika Syarikat mengenai hubungan terlarang dengan bapa kandung sendiri yang didedahkannya menerusi temubual dengan portal Science of Us dengan artikel bertajuk What It’s Like to Date Your Dad.

Baru berusia 18 tahun, dia bukan sahaja menjalin cinta dengan bapanya, tetapi turut menggadai keperawanannya menerusi hubungan seks dengan lelaki itu.
Hubungan sumbang mahram itu bermula selepas gadis itu bertemu semula bapa kandungnya yang terpisah selama 12 tahun, apabila lelaki itu menghubunginya menerusi Facebook.
Pertemuan itu membawa kepada keputusan untuk tinggal bersama bapanya selama dua minggu, namun ia akhirnya membuahkan rasa cinta hingga kedua mereka merancang untuk berpindah ke New Jersey memandangkan perbuatan sumbang mahram bukanlah satu kesalahan di sana.
“Saya akan hubungi ibu dan memberitahunya kami sudah jatuh cinta dan akan memiliki anak. Jika dia mahu melihat cucunya, kami akan kirim duit jadi dia boleh datang menjenguk kami,” ujar gadis terbabit.
Ditanya sama ada dia bimbang tentang masalah genetik yang mungkin dihadapi oleh anak bakal dilahirkan hasil hubungan dengan bapanya dia berkata, “Tidak. Saya tak akan mengambil risiko jika ia memudaratkan.
“Saya sudah melakukan kajian. Semua orang fikir anak yang dilahirkan hasil sumbang mahram akan mengalami masalah genetik tapi ia tak benar. Ia terjadi jika hubungan itu berlaku selama beberapa generasi, seperti keluarga diraja.
“Sumbang mahram sudah lama berlaku. Semua orang hanya perlu menerimanya selagi ia tidak menyebabkan seseorang itu tertekan atau rasa terpaksa.”
Bagaimanapun, identiti gadis tersebut dan bapanya dirahsiakan oleh pihak editor Science of Us

15 comments :

  1. dunia makin hampir pada penamatnya..

    ReplyDelete
  2. Dunia makin hmpir ....kemusnahannya...

    ReplyDelete
  3. Bahaya2......haruan makan anak....

    ReplyDelete
  4. Kerja Email: menjana rm90/email? http://bozzv6.com/pengurusemail1662

    ReplyDelete
  5. bila lah budak ni nk dpat hidayah..

    ReplyDelete
  6. Dh bosan makan mak,makan anak plk...ayt bapak lbh power...yg ank thu sdp dpt plk yg pglaman...mampuss...akhir zaman...mtk jauh la kturunan mlayu kita...

    ReplyDelete
  7. Anak tu nanti nak panggil daddy ke grandpa?... fikir2kan...

    ReplyDelete
  8. Nty anak die kwen lagi ngn grandpa @ suami Mak dya @ suami dya...

    ReplyDelete