Monday 19 January 2015

Seorang Bapa Bertindak Tanam Anak Hidup-Hidup



Dalam dunia ini pelbagai ragam manusia yang pelik. Baru ini kerana tidak mahukan anak perempuan, seorang bapa telah nekad menanam anak perempuannya hidup-hidup.

Abdul Hussein, dituduh cuba untuk menguburkan anak perempuannya, yang berusia 10 tahun hidup-hidup atas alasan yang tidak munasabah, di Tripura, India.
Dia dikatakan ‘cuba tanam anak perempuannyadi mana tangan diikat dan mulut ditutup  hidup-hidup dengan menggali lubang di taman belakang rumahnya sewaktu isterinya keluar. 
Suspek dikatakan telah menimbus tanah sehingga paras dada, apabila gambar yang diambil menunjukkan kanak-kanak perempuan dengan tangan terikat dan kepala dikotori tanah.
Apabila isterinya pulang, suspek cuba menyembunyikan kegiatannya dengan meletakkan bakul buluh di atas kepala anak perempuan mereka, dengan niat untuk meneruskannya perbuatan tersebut selepas ini.
Tetapi, isterinya mula mempersoalkan di mana anak mereka, dan perbuatannya mula dibongkarkan oleh jiran-jiran yang meilhat kejadian terbabit. Mereka dikatakan telah memukul suspek sebelum memanggil polis.

0 comments :

Post a Comment